کسب درآمد میلیونی

کسب درآمد میلیونی

کامل ترین آموزش نئوباکس در ایران
کسب درآمد میلیونی

کسب درآمد میلیونی

کامل ترین آموزش نئوباکس در ایران

خرید از علی بابا و علی اکسپرس



ما سابقه بیش از سه سال خرید از علی بابا و علی اکسپرس را داریم.

از تاریخ 2 دسامبر 2015 علی اکسپرس انجام هر گونه خرید به مقصد ایران را تحریم کرد. در حال حاضر ما به دو روش می توانیم همچنان سفارشات شما را انجام دهیم که در ادامه لینک های این رو روش را قرار داده ایم:

روش اول: 

استفاده از آدرس غیر ایرانی و هماهنگی با فروشنده در تغییر آدرس و ارسال کالا به آدرس شما در ایران. در حال حاضر تمام کسانی که به صورت مستقیم از علی اکسپرس خرید می کنند از این روش استفاده می کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر به لینک زیر مراجعه کنید:

http://easytrading.ir/component/content/article/76-aliexpress-alibaba/249-first-choice.html

روش دوم:

استفاده از یک نماینده در کشور واسط برای دریافت تمام کالاهای شما، بسته بندی و ارسال آنها به ایران به آدرس خود ما و ترخیص آنها از گمرک و سپس ارسال کالاها به آدرس شما.

برای اطلاع از جزئیات این روش لطفا به لینک زیر مراجعه کنید:

http://easytrading.ir/component/content/article/76-aliexpress-alibaba/250-second-choice.html

در صورتی که تحریم ها برداشته شوند، با مراجعه به لینک زیر می توانید از علی بابا و علی اکسپرس خرید داشته باشید. می توانید خرید های خرد و خرید های عمده خود را به ما بسپارید. علاوه بر امکان خرید، می توانیم کالای شما را به هر حجم و مقداری باشد وارد ایران کرده و ترخیص کنیم. این امکان برای فروشگاه ها که تمایل به تجهیز با استفاده از کالاهای نایاب دارند وجود دارد که به هر حجم و میزانی از وب سایت علی اکسپرس کالا سفارش دهند. همچنین امکان همکاری ویژه با فروشگاه های اینترنتی و فیزیکی جهت تامین کالای مورد نیازشان داریم.

برای کسب اطلاعات بیشتر به لینک زیر مراجعه نمایید.

http://easytrading.ir/alibaba-aliexpress