کسب درآمد میلیونی

کسب درآمد میلیونی

کامل ترین آموزش نئوباکس در ایران
کسب درآمد میلیونی

کسب درآمد میلیونی

کامل ترین آموزش نئوباکس در ایران

افتتاح حساب وریفای شده پیزا (پی زا / payza) با مدارک


توجه از تاریخ 22 بهمن 1393 به هیچ عنوان امکان ارائه ویزا کارت یا مستر کارت یا هرگونه کارت اعتباری یا دارای ارز را نداریم. همچنین به هیچ عنوان ارز الکترونیک یا ارز اسکناس در این وب سایت به فروش نمی رسد.


با سلام

افتخار داریم بعد از حضور درخشان از سال 2012 در زمینه افتتاح حساب های پی پال وریفای شده، اینک اعلام کنیم که امکان افتتاح حساب های پی زا و وریفای آنها را داریم.

در گذشته افتتاح حساب های پی زا (الرت پی) و وریفای آنها صرفا با داشتن یک کارت ویزا یا مستر ممکن بود اما از اواسط سال 2013 قوانین پی زا تغییر کرد و جهت وریفای حساب های پی زا باید دو مدرک معتبر (یک مدرک شناسایی Photo ID و یک قبض مصرفی مثل قبض آب، برق یا تلفن Utility Bill) جهت وریفای حساب ها ارایه دهید.

در حال حاضر ما امکان افتتاح و وریفای حساب های پی زا با مدارک را داریم. ما حساب را باز می کنیم، توسط مدارک وریفای می کنیم و در نهایت مدارک و حساب وریفای شده را به شما تحویل می دهیم.

هزینه افتتاح و وریفای حساب پی زا با مدارک 120000  90000 تومان است که مبلغ 40000 تومان به صورت پیش پرداخت از دوستان گرفته می شود و مابقی پس از ارایه مدارک وریفای شدن حساب پی زا تسویه می شود.

با توجه به این مطلب که افتتاح و وریفای حساب های پی زا نیازمند ارایه مدارک Utility bill و Photo ID هست مدت زمان لازم جهت تهیه این مدارک 7 روز می باشد. سپس مدارک در حساب شما آپلود می شود و در نهایت بعد از حداکثر 4 روز کاری حساب وریفای شده تحویل داده می شود.

دوستان می توانند از طریق پرداخت آنلاین زرین پال وجه مورد نظر را واریز کنند یا اینکه وجه مورد نظر را به یکی از حساب های بانکی در لینک زیر واریز کرده و سپس اطلاع دهند تا در اسرع وقت حساب پی زا افتتاح و وریفای شود.

لیست حساب های بانکی(کلیک کنید)

وجه مورد نظر را وارد نمایید
تومان