کسب درآمد میلیونی

کسب درآمد میلیونی

کامل ترین آموزش نئوباکس در ایران
کسب درآمد میلیونی

کسب درآمد میلیونی

کامل ترین آموزش نئوباکس در ایران

اموزش افتتاح و وریفای کردن حساب پیپال

در این قسمت قصد داریم مراحل وریفای کردن یک حساب پیپال را به شما توضیح دهیم. نحوه وریفای کردن توسط حساب بانکی لهستان می باشد و بعد از اضافه کردن حساب بانکی از لهستان، می توانید ویزا کارت خود را به پیپالتان اضافه(ادد) کنید.

توجه کنید که شما می توانید از اینجا یک ویزا کارت مجازی به همراه یک حساب بانکی از لهستان سفارش بدهید.

در این آموزش از آی پی لهستان جهت افتتاح حساب پیپال و وریفای کردن آن استفاده کرده ایم زیرا حساب بانکی و ویزا کارتی که به شما می دهیم از لهستان می باشد و باید حساب پیپال شما با مشخصات و اطلاعات لهستانی باز شود. برای دوستانی که ویزا کارت و حساب بانکی خریداری کنند وب سایتی معرفی خواهیم کرد که به صورت رندوم این اطلاعات را ساخته و ارائه دهد (توجه کنید که وب سایت تجارت آسان هیچ مسئولیتی در زمینه صحت اطلاعات نمایش داده شده در این وب سایت ندارد اما تا حالا 100% پیپال هایی که ساخته ام با استفاده از اطلاعات این وب سایت بوده و هیچکدام به مشکلی بر نخورده اند)

  1.  آدرس دقیق به همراه کد پستی منطبق با آدرس
  2.  شماره تلفن منطبق با آدرس 
  3.  PESEL
  4.  شغل
  5.  محل کار 

 علاوه بر این به دوستان آدرس وب سایتی داده خواهد شد که بتوانند VPS جهت برقراری ارتباط با حساب پیپالشون از لهستان بگیرند و نگران آی پی ایرانی نباشند.

افتتاح و وریفای حساب پیپال دقیقا مثل ساختن یک ایمیل هست (به همین راحتی) و متاسفانه خیلی از وب سایت ها برای افتتاح حساب پیپال و وریفای اون مبالغ بالایی از مشتری ها می گیرند. من خودم برای اولین بار که حساب پیپال و مانی بوکرز افتتاح کردم، شخصا خودم اونها رو وریفای کردم و اصلا کار پیچیده ای نیست. حیف است آدم دائم متوسل به شرکت ها و وب سایت های مختلف باشد تا آنها یک چنین کار راحتی را با دریافت مبالغ بالا برای شما انجام دهند. اما اگر تصور می کنید که امکان افتتاح حساب پیپال و وریفای کردن آن را ندارید می توانیم باهم در یک ساعت مشخص توسط نرم افزار team viewer به کامپیوتر شما متصل شوم و این کار را انجام دهم تا هم حسابتان وریفای شود و هم اینکه خودتان شخصا تمام مراحل ساختن و وریفای حساب پیپال را مشاهده کنید تا در آینده بتوانید خودتان شخصا حساب های الکترونیک را افتتاح و وریفای نمایید. هزینه اتصال به کامپیوتر شما + افتتاح پیپال + وریفای کردن پیپال توسط حساب بانکی + اضافه کردن ویزا کارت به پیپال کلا 30000 تومان می باشد. هرچند که باز هم توصیه می کنم شخصا این کار ها را انجام دهید و هر کجا اشکالی داشتید بپرسید تا قدم به قدم راهنمایی کنم.

در ادامه خودتون خواهید دید که افتتاح و وریفای کردن حساب پیپال حتی از ساختن ایمیل هم راحت تر هست.

در این آموزش از آی پی لهستان استفاده شده است و بنابراین به محض ورود به سایت پیپال زبان وب سایت لهستانی(polish) خواهد بود و اون رو باید به انگلیسی تغییر دهید.

 

در صفحه اول پیپال در پایین سمت راست تصویر پرچم لهستان هست که برای تغییر زبان اون رو روی پرچم انگلیس تنظیم کنید.

 حالا زبان پیپال انگلیسی شد.

برای افتتاح حساب باید اطلاعات شخصی که گذرنامه به نام اون دارید رو وارد کنید(البته پیپال ممکنه در ابتدا از شما تصویر گذرنامه رو نخواد ولی در آینده اگر حسابتون لیمیت بشه یا فعالیت مشکوکی داشته باشه ازتون تصویر گذرنامه رو درخواست میکند. بنابراین از ابتدا با اطلاعات گذرنامه خودتون پیپال رو باز کنید تا در آینده دستتون بسته نباشه.

حالا بر روی گزینه sign up که در بالا سمت راست صفحه هست کلیک کنید که به صفحه اول وارید میشید.

در اونجا اسم کشورتون رو اگر لهستان نیست به لهستان(poland) تغییر بدید.

حالا زبان پیپال شما به صورت لهستانی دوباره تغییر میکنه که میتونید اون رو از قسمت تعیین زبان دوباره انگلیسی کنید (مطابق شکل)

 

 

خب حالا باید نوع حسابتون رو تعیین کنید که ما توصیه می کنیم حساب personal باز کنید. اگر حساب business باز کنید در آینده به مشکل تایید هویت شرکت برخورد خواهید کرد.

بعد از انتخاب نوع حساب وارد یک صفحه میشید که فیلد های مختلفی دارد. هر فیلد را در اینجا توضیح می دهم:

در تصویر بالا باید ایمیلی که به عنوان آدرس حسابتون در آینده از اون استفاده میکنید را وارد نمایید.

سپس پسورد و تایید پسورد را نیز در تصویر زیر وارد نمایید:

در فیلد بعدی باید نام کسی که پاسپورت به نام وی هست را وارد نمایید:

 

در فیلد بعدی مشخصات آدرس، کد پستی و شماره تلفن شخصی از لهستان را استفاده نمایید. این اطلاعات را می توانید از اینترنت پیدا کنید یا همان طور که در بالا گفتم از وب سایتی که بعدا لینکش رو به مشتری هامون میدیم اطلاعات رو تهیه کنید.

 

در نهایت باید گزینه زیر را تیک بزنید و Agree را کلیک کنید:

 

حالا وارد یک صفحه می شید که کد امنیتی را از شما می خواهد. آن را وارد نمایید:

 

حالا پیپال شما ساخته شده و میتونید واردش بشید.

ایمیلتون رو چک کنید. از بین چندین ایمیل ارسال شده توسط پیپال یک ایمیل هست که از شما میخواهد بر روی لینک ارسالی کلیک کرده و ایمیل خود را وریفای نمایید. این کار را انجام دهید.

 اکنون شما صاحب یک حساب پیپال شدید. قویا توصیه می کنم مدتی در این حساب گشت و گذار کنید و تمام قسمت های آن را زیر و رو کنید و حسابی با قسمت های مختلفش آشنا بشید اما پولی به حسابتون وارد نکنید.

حالا که حسابی با قسمت های مختلف حساب پیپالتون آشنا شدید بریم سروقت وریفای کردن پیپالتون با استفاده از حساب بانکی که از ما تهیه کردید.

 

به قسمت Add or Remove bank account برید و مشخصاتی را که از ما گرفتید در فیلد های مربوطه که در عکس زیر میبینید وارد کنید.

به عنوان مثال:

Bank Name: BANK ZACHODNI WBK SA

IBAN: PL56109000754216361070545911

 

با زدن دکمه continue حساب لینک می شود و شرکت پیپال دو مبلغ خیلی اندک را به حساب بانکی شما واریز می کند که 5 تا 7 روز طول می کشد تا این مبالغ به حسابتون واریز شوند. پس از این مدت این دو مبلغ را به شما اعلام خواهیم کرد و شما این دو مبلغ را در قسمت مربوطه وارد می کنید و این گونه حساب شما وریفای می شود.

 

حالا که حساب پیپالتان وریفای شده می توانید ویزا کارتتان را به حسابتان متصل کنید. برای این کارا ابتدا باید ویزا کارتتان را فعال کنید. برای فعال کردن ویزا کارت باید مبلغی معادل 5 یورو از یک شرکت یا شخصی خریداری کنید و بگویید که به حساب پیپال شما واریز کنند. پس از اینکه مبلغ فوق به حساب پیپال شما واریز شد آن را به حساب بانکی تان برگشت (withdraw) بزنید تا حساب بانکی و ویزا کارت شما دارای موجودی شود. اکنون ویزا کارت شما فعال شده است. در قدم بعدی به قسمت Add a card در حساب پیپال خود رفته و در آنجا از شما مشخصات ویزا کارت را میخواهد. این مشخصات شامل:

شماره ویزا کارت، تازیخ انقضا و CVV2 هست که همه این ها را ما به شما می دهیم. سپس 5 تا 7 روز بعد دو مبلغ از ویزا کارت شما کسر خواهد شد که ما بعد از مدتی این دو مبلغ کسر شده را بررسی و به شما اعلام خواهیم کرد. شما با وارد کردن این دو مبلغ در محل مناسب می توانید ویزا کارتتان را در حساب پیپالتان ادد کنید.

حالا می توانید از حساب پیپال خود پول هایتان را به حساب ویزا کارتتان واریز نمایید و در وب سایت های مختلف که ویزا کارت قبول می کنند از ویزا کارتتان استفاده نمایید.

توجه: نحوه افتتاح و وریفای کردن حساب مانی بوکرز هم دقیقا به همین صورت است و شما می توانید با استفاده از ویزا کارت خود، و دقیقا مراحلی که در بالا برای پیپال توضیح دادم یک حساب مانی بوکرز بسازید و آن را به راحتی و بدون پرداخت هزینه ای خودتان وریفای نمایید.

در هر مرحله ای اگر سوالی داشتید لطفا همین جا در قسمت ثبت نظرات بپرسید تا در اسرع وقت به شما پاسخ دهم.