کسب درآمد میلیونی

کسب درآمد میلیونی

کامل ترین آموزش نئوباکس در ایران
کسب درآمد میلیونی

کسب درآمد میلیونی

کامل ترین آموزش نئوباکس در ایران

آموزش نحوه وریفای کردن پی پال (مقاله ویژه)

شاید برای شما هم پیش آموده که مستر کارت یا ویزا کارت دارید و می خواهید آنها را به یک حساب پی پال متصل نمایید اما متاسفانه سال هاست که پی پال(Paypal) ایران را تحریم کرده است و امکان گشایش حساب به صورت عادی وجود ندارد. گاها شرکت هایی پیدا می شوند که با دریافت مبالغی در حدود 100 تا 150 هزار تومان این کار را برای شما انجام می دهند. اما همیشه بیم آن وجود دارد که پسورد ها و سایر اطلاعات حساب های کارت های اعتباری و پی پال شما در اختیار چنین شرکت ها یا اشخاصی قرار می گیرد و امکان سوء استفاده وجود دارد.

از طرفی اگر بخواهید چندین حساب پی پال داشته باشید باید مبلغ خیلی زیادی به این شرکت ها بپردازید. یا اگر خدای ناکرده حساب پی پالتان به هر دلیل مسدود شد دوباره باید همین مبلغ را به این افراد یا شرکت ها بپردازید تا حساب پی پال جدیدی برایتان افتتاح کنند....

پس چرا خودتان یک بار برای همیشه سعی نمی کنید تا یاد بگیرید و این کار را برای هزاران نفر دیگر انجام دهید؟؟

در ادامه مقاله ای توسط گروه آموزش وب سایت تجارت آسان آماده شده است. این مقاله مربوط به سال 2007 می باشد که در سال 2011 مورد باز بینی قرار گرفته است. در این مقاله سعی شده است تا قدم به قدم نحوه افتتاح و وریفای کردن حساب پی پال را توضیح دهیم و در هر جا که لازم بوده، نکاتی را گفته ایم تا امکان شناسایی حساب شما توسط بازرسان پی پال کمتر شود. گام به گام تمام مراحل را برایتان توضیح داده ایم.

توجه: ممکن است وب سایت پی پال مانند هر وب سایت دیگری بعد از گذشت مدتی نحوه ثبت نام کردنش را ساده تر کند. مطالبی که در این مقاله نوشته شده به شکلی است که هرچقدر هم نحوه ثبت نام در پی پال تغییر کند باز هم کارامد خواهد بود.

هزینه خرید 17000 تومان است که صرفا باید به شماره حساب نوشته شده در این قسمت واریز و اطلاعات رسید را برای ما ارسال نمایید.

24 تا 48 ساعت پس از خرید، فایل به ایمیل شما ارسال خواهد شد. هر فایل یک پسورد منحصر به فرد خواهد داشت که شماره تلفن همراه شما خواهد بود. لطفا شماره همراه تان را در ایمیل به ما اعلام کنید.

جهت ارتباط با واحد فروش می توانید از کادر پایین سمت چپ صفحه استفاده کنید.

این فایل صرفا برای خریدار آن قابل استفاده است و هر گونه کپی برداری به هر شکل غیر قانونی و همراه با عدم رضایت شرعی خواهد بود.